skön dag.



Tog en insomingstablett kring två i natt. febern hade kommit tillbaka och  huvudvärken smög närmare.
Blinkade till och såg på klockan. 10.00 . UNDERBART. det har lyckats igen. andra natten i rad nu med lite sömn. Det här är ju som att va nykär. haha.

vaknade utan huvudvärk. utan feber. och mindre ont i halsen. dagen började alltså riktigt bra !
mamma ringde efter jag hunnit sträcka på mig i några minuter. "Hej , mamma har lagat frukost lunch och middag till dig så du slipper hålla på när du är sjuk. och maria får stanna och hjälpa tills du känner att du orkar" det var ju inte riktigt rätt läge att säga hur frisk jag kände mig. hostade lite å tackade. haha. jag är ett svin.

Nu har maria just farit. vi har hunnit spela en massa jävla kort. de va kul. å sett en film. åsså har jag fått massage. underbar dag :P

nu sitter ja å spelar lite hjärter. går ovanligt bra. snackar med fina människor på msn. å snart är det film med gänget hos camilla och olle. underbart!


Känner mig riktigt glad idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0