Onsdag.


Trött efter bara 2 timmar sömn. kliver upp och gör lunch. sen jobbet. Jag och Linda sliter som djur i mejeriet ... och förstå hur mkt vi hann. helt sjukt mycket. det vi brukar hinna på väldigt många timmar gjorde vi på lite mer än EN timma. oj oj oj. vilket teamwork! haha... vi hade roligt på köpet också. Vi hörde hur niklas på lagret sjöng och visslade till reklamsnutten "snart är det lördag igen" och tror ni inte den fastnade i thereses skalle. japp. visst gjorde det. så jag har sjungt å visslat på den hela dagen, sjukt irriterande. å medans Linda mobbade mig med det så börjaade hon också sjunga och vissla på en reklamsnutt som var på radion. hehe. den här "du gör väll vad du vill, du gör ditt eget val" bla bla... haha så vi sjöng på de fulaste snutterna å hade så kul åt oss själva. lättroade, ja men visst !

sen bar det hemmåt. syster är på besök å vill ha middag. jag serverar lasagne som jag så duktigt gjort och fryst in i måndags. sen kollar vi på resor, har dock inte beställt nån ännu. vi får se vad det blir!
sen ringer isabell och vill ha skjuts till systemet, bäst att ställa upp. skjutsade henne dit. å maria till ante. åsså drog jag hem. tog på mig varma kläder å ut på en promenad. gick förbi sun tan , å kunde ju inte låta bli att sola lite :)

och nu är jag hemma!

längtar tills i morrn bitti. då ska faster å atle gå på baby teater. föreställningen heter VOFF. haha. va roligt.
10.00 på krokodil. nice.


nä duschen snart ! hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0