mätt i magen.


Efter en fet middag. Den innehöll bakad potatis, laxfile och en massa jävla broccoli. som jag åt. jag borde va feet när man tänker efter hur mkt jag eg äter. enorma mängder.

jobbat idag. städat. min nya dammsugare, I LOVE YOU !!!!! bästa. klart värd tusen kronor. sen tvättat. å nu jäser jag. om några minuter ska jag vandra iväg till Ellenor och se film. sen vandra iväg till moster med filmen och se en annan. fint. slappt. precis det jag gillar. jag är en slapp jävel.

sover lite nu också. dock inte utan piller men det går ju frammåt. nästa vecka ska jag och kolla hjärtat och blodtrycket. man blir ju stressad av att ha nått som heter "stressat hjärta" me n jag tror jag stressat mindre.
annars!

jaja .

hej å hå

nu ska jag gå

jag är trött.

undra om jag orkar.

jo ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0