Ledig...!


skönt med ledig dag!! :)

var dock tvungen att stiga upp tidigt för möte på arbetsfömedlingen.
Sen har jag städat lite. å nu sitter jag och spelar lite hjärter innan det blir lunch med mamma maria och atle :) Faster therese bjuder alla på pizza. onyttigt men gott ! längesen jag fått nått riktigt fett nu :) ska bli gott!

Sen är det fika med sofie klockan 14. va såå längesen jag hängde med henne, ska bli rikigt trevligt !
Efter fikat med henne så ska jag hänga med Anna L , också väldigt längesen... skoj! :) sen kommer syster som vanligt å sover i kväll.

åååh på torsdag innan jobbet ska jag gå på teater med atle. Lycka :D sött.

ah.. allt är så bra nu. me like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0