jupp.


lördag var kul. förfesten var klockren även om den började lite segt. men som vi fick skratta. oj oj oj. och vilka disskutioner. allt från sex till mat. de var mkt trevligt. tycker om tjejfester ;D sen blev det utgång för jag , maria (tror ja hon hette) och charlie. samt en tjej till som jag aldrig träffat. kalles. men dock inte så kul där. drog hem efter en halvtimme. där ute träffade jag Christoffer och patte. försökte locka hem dom med krögarpytt och ägg , vilket gick hem. det slutade med mat över hela köket, skön massage av patte och fint snack med christoffer! me like. Tack för det killar! sen kom fanny , åt lite pizza och snackade en massa. när vi skulle sova så skulle vi klia på varandra som vanligt. jag hann klia på henne sen somna hon. schysst , nea ;)

söndag , ont i skallen men inget mer. skönt. fanny drog hem kring två å då drog jag också. hem till jävre. thaimat stog på middagsmenyn där, tackar man inte nej till. åt mig proppfull. sen drog hela familjen ut på promenad med hunden. minus tjugo, mindre skönt. men mysigt. hem till huset igen , jag och mamma satt och värmde oss vid öppnaspisen och pratade om livet. jätte fint. älskar min mamma så sjukt jävla mkt.

kring nio kom christoffer så vi såg lite film å snackade. sen blev det sova.

i dag har jag bara slappat heeela dagen. å handlat en dammsugare för TUSEN kronor. oj o oj det kändes i plånboken vill jag lova. men dock behövligt eftersom den jag har nu inte fungerar så bra. sen så blev det att hämta marie på bussstationen, och visa hur jag bodde... vilket jag tror hon tyckte va schysst. vi åt lite vegankvälls mat och pratade om en massa olika saker. mycke trevligt !

å nu sitter jag här å bara är. nöjd över  dessa dagar.
livet går mot en positiv riktning, det gillas.


kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0