helg.


Vaknar i tid. va bra !

börjar med storstädningen redan kring halv elva. klar drygt en timma efter. jaha va skulle man ha gjort då. jag drar min kos till min kära mamma som också va ledig idag. jag går ut med hekla. vi gör lunch å snackar. kollar upp lite saker på internet. handlar... på ICA !!!!!! (jävre har bara ica) sen hemmåt igen.
å nu sitter jag här. lejd som eett anus. får matfrämmande om en och en halv timma.

blir vegan gryta med ris. gott :) intressant. sen ska vi ha L word maraton, sweet !

sen jobbar jag några timmar i morrn å på söndag , men de är bra... need the money.
har för övrigt lyckas med att sprätta 13.000 :- på 10 dagar. de va väll bra gjort. fråga mig inte vad jag köpt.. för de vet jag inte. ibland måste man få lyxa till det.

jaja- nu ska jag göra mig fin. får se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0