Fredag och lördag.


vaknar fem på morgon. klar vaken. går omkring i lägenheten... rastlös. kommer på att mormor b rukar stiga upp kring fem. tar på mig kläderna och åker dit. myser hemma hos dom med god frukkost och fint sällskap. djupa samtal och många kramar. jag älskar mormor och morfar. så mycket. trygghet.

far hem och tar på mig mina begravningskläder. gör mig fin. åker och hämtar dom andra.
begravningen var fin men det kändes väldigt konstigt. Jag sörjer en man som funnits i samma hem som mig. som uppfostrat mig från 3 år till 14. ändå så hamnar vi längst bak i kyrkanl och får gå fram till dom andra och beklaga sorgen. Då märker man hur tiden gått. det var inte min bosse längre.

kommer hem. sover en timma. lagar got mat å dessert åt mig själv :) sätter mig här å har lagomt tråkigt.
då tycker marie jag ska komma till henne. då var väll klockan kring nio. varför inte tyckte jag. först var jag tvungen att fara förbi till issa och se på alla fulla människor. då berättade charlie en rolig rövar historia, ett pisstop. kul :P sen bar det iväg till klubbgärdet. i ett stort rött hus så hittade jag kollektivet koalan. där bor marie och hennes kollektiv vänner. trevliga! vi drack lite choklad å åt mackor å snackade om allt mellan himmel och jord. sen bar det iväg till stora sovrummet som dom kallar det. (ena hela sidan är bara en massa madrasser) å då var det dags för film! vi såg nya beck. gamen. hyffsat bra. sen var klockan nästan två å då var det dags att fara hem. stackaren skulle upp tidigt och jobba.

lördag.
 
vaknade kring tio. städat sen dess. var på stan och köpt en lampa och en massa alkohol. dock inte bra till i kväll. köpte lite vin till mitt vinställ, har stått tomt för länge nu.

nu sitter ja hgär å funderar på att sova lite innan fest i kväll. vet inte när jag somnade i morse men många timmar blev det iaf inte. 3 kanske.

aja ikväll blir det iaf fest hos isabell. tjej fest. ska bli jätte kul :) sen utgång på det skulle jag tro !
tjooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0