allt eller inget.


eller mitt i mellan.

Livet är jävligt komplicerat. aldrig kan det va lätt. och när nått verkar vara lätt så kommer det nått i mellan eller så hade man bara glömt några viktiga detaljer. Beslut som inte kan tas måste tas. folk som man tycker om ska jämnföras. jag vill inte det. jag vill tycka om alla lika mycket och jag vill inte försöka ändra på mig själv eller nån annan. Alla har sina värderingar. alla har sin livsstil. ibland går det ihop och andra gånger inte.

Den här gången , är det riktigt komplicerat och jag kan inte utvärdera mina tankar eller känslor till hundra. Ena sekunden är jag osäker och andra sekunden så säker jag kan bli. tvivel finns det gått om. ibland undrar jag om livet ska va lika svårt och komplicerat som det alltid har varit. ska det aldrig bli lätt.

Din närhet , din omtanke och ditt sätt att vara är bland det vackraste jag sett och varit med om. att nått mänskligt kan vara så oskyldigt visste jag inte. lätt och nätt. Din beröring ger mig gåshud , värme och självförtroende. Tack.

Jag har i många år fallit och ramlat bakåt. det har tagit otroligt lång tid att resa sig igen... men jag har alltid gjort det. med mitt sätt att tänka frammåt. jag har lärt mig leva positivt och med blicken frammåt. inte kolla bakåt, det är dåtid. just nu har jag fått mig en tankeställare , och en viss del av den frågar om jag kan stanna upp i min planering och kanske kliva ett steg bakåt. och då pratar jag om min utveckling. Jag har tänkt mycket nu dom senaste dagarna. haft långa samtal med min mamma och min bästa vän. ibland kan man inte se klart. och ibland så lockar det mer än man kan stå emot. 
 
Eftersom jag inte kan se klart. hjärta och hjärna säger så otroligt olika så tar det stop för mig här.
ingen ska jämnföras.

Vänner är bra att ha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0