vetinte.


Är det nu man ska börja inse att du bara är människa och inte stålmannen. Cancern sprider sig och det enda jag kan göra är att titta på. men idag ska jag hämta dig på lassa , då ska jag stanna hemma hos dig och pyssla om dig. stryka dig i håret och kanske vågar jag säga saker jag alltid velat säga. Är det dags nu kanske. jag älskar dig.

nu ska jag äta mig en macka. klä på mig en massa varma kläder och ta en kall promenad. högsta ljudet på mp3 och bara vara , innan det är dags för verkligheten.

Tur jag har varma tankar också.

Som marie sa till mig i förrgår när jag var less på jobbet. " låt dom inte stjäla alla dina tankar, tänk på nått som gör dig glad så går tiden så mkt fortare"

klokt.

jag kan tillägga att jag tänker på nått som gör mig glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0