Varm.


Det har varit en helt underbar dag. jag är varm i hela kroppen, och det värker lite av alla lycka som jag känner idag/ikväll. Vad kommer detta långvariga lyckorus ifrån...

nejdå, jag klagar inte... det kan få fortsätta :)

Steg upp strax efter åtta. lagomt trött. skulle va hos mormor kring nio tänkte jag. ringde henne halv nio å sa att jag snart var på väg. men då hade jag tydligen hört fel.... eller så hade mormor ändrat tid utan att berätta. mer troligt. :) jaa... iaf. jag skulle komma kring ett. jaha... slängde i mig lite frulle. borstade tänderna å hoppade i duschen. sen sprang jag till sängen igen... låg där en timma å tänkte å log och mådde bra. heter det dagdrömma kanske. japp.

sen kom syster. då bar det vidare till banken. hjälpa syster att lägga hennes pengar på rätt fonder osv.
hämta ut lite pengar till mig, tack a-kassan.

Spruningt på PT. dock i onödan. Handlat på coop. sen bar det vidare till mormor å morfar. Lagade middag åt dom , majja ,johnny , maria och atle :) gott blev det ! sen blev det jävre. och stugan. sen moster H. sen HEM. 8 timmar senare. skönt att va hemma. å stackars shia som får va så mkt ensam. dåligt samvete, ja.

i morgon väntar 9 timmars arbete. Men det känns helt ok. behöver pengar till resan:)


aja orka blogga mer nu. nope.

tack å hej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0