mmm !


Fick fin främmande i natt ! :) haha vadå roliga timmen. jag var hög på mina insomningstabletter å marie var nog hög på trötthet kanske. haha... precis som värsta fyllan. de va trevligt :P Men nu måste jag ligga själv här... stackaren var tvungen att fara till jobbet. tomt igen. Men i kväll när jag kommer hem från jobbet så står hon hemma hos mig å lagar middag. lyx , jamen visst ! :)

ah måste säga att jag å viccan är inte så där jätte bra på hyra filmer, vi lyckades få dom andra att vilja se den vi ville se. handlade om ett litet barn som skulle sätta dit en pedofil. åh den va såå dålig jag dör! jaja.. men sällskapet var väldigt trevligt :) hade saknat viccan en hel del ! å hon börjar bli lite rund och fin nu :) fint!

aja nu ska ja spela några hjärter till. sen sova igen.


puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0