helg.


Uppstigen klockan tidigt på morgonen.

idag fick jag vakna fint. väldigt fint. hörde hur mari traskade till toan kring sju. halv sover. sen en kvart senare kryper hon ner under mittt täcke å håller om. finns inte nått bättre sätt att vakna på. tänkte på det i morse. jag fick ett lyckorus i kroppen. :) så där kunde jag ju inte ligga kvar. hade ju fått den perfekta väckningen!

nu sitter jag här. har spelat lite hjärter. ätit lite morgongodis. myst med shia. hon ligger här på magen och brer ut sig. min söta älskade lilla pälsboll.

i dag är Tessan ledig. en promenad står på schemat. borde nog hälsa på mormor å morfar också. det var längesen nu. 3 dagar tror jag bestämt. svårt att hinna med ibland. sen kommer lill majja å sover här i natt.
det blir bra, har saknat henne!! min trogna vän.

Jag var med om världens pinsamaste sak i förrgår. men det tänker jag inte berätta här. men farligt komiskt var det iaf.

träffade linda igår också. hon toppade mitt hår. åh.. hon är så himla bra ! världens bästa kusin :)


aja nä nu är det dags att röjja undan dammråttorna!

trevlig helg nära och kära!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som en fin start på dagen.. och kanske på helgen också=)

2007-02-23 @ 15:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0