Godmorgon söndag.


Vaknade pigg som en lärka strax före tio i morse! Vaknade av "ljuva" stämmor från väggen brevid. piano och gud å jesus sånger. snälla gud, om du finns ....låt mig vakna utan dig. ta inte illa upp.

nåväl. lika bra att vakna i tid. har ändå hunnit endel. Handlat på coop. varit hos mormor å morfar med blommor. dom blev glada, men visst fick jag också en utskällning för att jag lagt ut pengar på dom. well.

nu tvättar jag. har hunnit med att dammsuga och skura. göra en tillbringare med smoothie , snart slut.
och så fick jag den briljanta ideen från mari att skriva ett brev. vilket jag gjort. så nu kära vänner... vakta er postlåda , kanske är det just DU som jag skrivit till. brevet innehåller ; en dikt som jag skrivit alldeles själv, information man kan klara sig utan, godis och en nöt , minnen.    fint va...haha

nä nu är jag relativt pissnödig efter alla glas av godheter, jag tar en paus i bloggandet. men vi ses om ett tag. kanske några timmar.


------------------------------------------------------------

jamen hallå igen.

kvällens aktiviteter blir jävre strax å sen mariehäng hos mig. inte illa.

jag har avslöjat för anna att det är hon som kommer att få ett brev. jag är inte så bra på att hålla tyst om överraskningar. hon blev glad. hon längtar tills hon får läsa min dikt. så nu fick jag lite prestations ångest. anna, dom är inte lika bra som dom brukar ;) Om jag ska va ärlig så suger den. men men... då kan du ju som tröst äta nöten som jag skickat med. eller godisen.

nu ska jag ner å hämta tvätten å börja dra mig. å kanske fräsha till mig också. ser ut som en lodis.


ja hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0