En bra dag och en dålig.


Torsdag: Det var den braiga dagen. babyteater på morgonen , UNDERBART !!!!!!!!!!!!
sen lunch med mamma innan jobbet. jobbar tre fjantiga timmar, dock roliga !
sen handlar jag lite mat. å fem kommer marie på middag. tacos står på menyn. gott ! sen surrar vi en massa å sen blir dags för film. efter filmen va vi lagomt trötta å skulle upp tidigt fredag så vi la oss och snacka lite å sen blev det sova ! haha konstig natt dock. vaknade hela tiden av nån konstig orsak.



fredag: stiger upp kvart över sex. lagomt trött. lagomt kul att se att nån får sova vidare, vilket såg väldigt skönt ut. aja... fick på mig kläderna och vandrade mot jobbet. där jobbar jag på som vanligt. lite halv seg.
sen blir klockan tio och det är dags att dra sig mot hortlax för att ta sprutan. Efter jag suttit och väntat i väntehallen hela min lunch plus femton minuter extra så frågar jag när fan jag ska få ta sprutan. gick några minuter så hade dom stuckit den i röven. tack och hej. nej nej nej .... tjejen sticker fel , sprutar allt i en muskel. AJ. problem att ta sig därifrån. ligga och vila i bilen. dra mig till jobbet. jobbat sen 7 och inga raster kvar. jobbar vidare och känner hur yr jag blir i kassan. går därifrån å får i mig lite mat. huvudvärk , magont och yrsel hälsar på. samt feber. då skickar min chef hem mig. vilket var bra. för här ligger jag. degig och hänging. Men nu ska marie komma och ta hand om mig :) laga mat å pigga upp mig. uppskattas! :)

sen i kväll kommer min kära umeå familj! som jag längtar !
pok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0