Bra.


Kan man lugnt säga. Middag igår på bordet när jag kom från jobbet. marie hade gjort en super god sallad (på min beställning :p ) åsså gott bröd till. YUMMI!!!!!!! Tack för det :) uppskattas!
sen drog vi oss till elle och lånade två filmer, vi började se på båda men lyckades inte se nån klart. för läskig och för trött :) marie började rycka (vilket hon gör när hon somnar hehe) så då tyckte vi det var dags att göra oss sängklara istället. jupp. fort var det gjort å trötta var vi.

mitt i natten. så började marie snacka lite. först trodde jag hon va vaken men sen insåg jag att hon pratade i sömnen.  "Aaaajj" "Det brukar göra ont i början men sen går det fort över" jag började skratta å marie vaknade å började också skratta. hon hade drömt att jag hade slått henne med en sån här reflex hammare (som doktorer har när dom kollar knät ) haha.. de var roligt.

Det är kul att sova med dig marie , det är både mysigt och flummigt, salig blandning ;)


och i morgon är det alla hjärtansdag. jag har lite funderingar, får se om det blir nått av det. dagens tid får styra.

i dag blir det att hänga på banken. fixa lte saker åt majja. betala resan :D fara till mormor å göra köttsoppa. bjuda nära å kära på middag där. mys. (trodde de va lunch så jag steg upp 8) jippie.

sen i kväll måste jag besöka stugan å leta upp några papper. snark.

jaja..

hörs å ses :)
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0