År 2010


Nytt år , nya utmaningar som väntar :)

Jag och erica hade en mysig middag efter jobbet. vi åt potatisgratäng, hel stekt oxfile och grekisk sallad. (vi glömde vitlöksbröden....) efteråt satte vi oss i soffan med julmust. vi åt lite glass och spelade spel. glodde lite på tv3 julgodisar eller vad det nu hette. kring elva hade erica så ont i skallen och jag gäspade för fullt så vi la oss ner i soffan och myste, och vaknade 00.17 , haha...gott nytt år.
fast vi är nöjda... alltid lika mysigt och fint att vad med sockret, även om det innebär sova på soffan :)

10 dagar till vi drar till egypten, så skönt. jag längtar verkligen äckligt mycket.

Erica jobbar till 17 idag. och jag börjar 17. trevligt. kommer hem strax efter halv elva.
middag hos mamma och kenneth idag, tar med mig mormor också.

kram mina vänner, ha ett gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0