Trevlig helg!


Jag har sökt till framnäs folkhögskola till utbildningen personlig assistent. sista ansökan var 1:a juni.
2:a juni får jag ett samtal av skolans rektor som ringde och berättade hur mycket han tyckte om mitt personliga brev och sa flera gånger hur bra jag skulle passa in och att jag verkade så förnuftig osv. sen gjorde han en telefonintervju som kändes jätte bra även om jag inte alls på en fläck var beredd :)

han sa att dom skulle försöka få klart vilka som kom in i klasserna midsommar veckan men var inte säker på att de skulle hinna så det kunde ta en extra vecka. Igår fick jag mitt brev, en vecka tidigare :) och jag kom in !!! =)
känns äckligt kul.. och jag behöver det här ! :) kommer jobba extra på coop så jag inte behöver låna så mycket pengar.

Igår var jag på klassfest, alla nior i piteå kommun var på nolia , mat och dryck, klassfoton och disco.
våran skola fick börja ta mat eftersom vi vann tävlingen i hur många anmälda som hade kommit ;) yeah!
riktigt riktigt skoj var det :) men jag och cilla var förståndiga och drog hem kring tolv, då kom mitt älskade socker och hämtade oss, tack! :)

snart kommer erica hem från träningen (hurtbulle) och då ska vi duscha och ha mysdag innan hon far på jobbet och jag till mammsen! :)

ha det fint mina vänner!
kram kram! :)

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag är vääääldigt stolt ver dej hjärtat!!!

Tycker att det är underbart att du får chansen!!!!

Jag älskar dej så mycket!

2009-06-16 @ 12:01:10
Postat av: Anonym

Hej Therese! Vad kul att du kom in på utbildningen. Önskar dig en riktigt trevlig midsommar! mvh Britta

2009-06-19 @ 15:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0