Äntligen helg.

Äntligen Fredag. bara en till arbetsdag sen är det dags för festen som vi alla väntat på ett tag, dallas fest ;)
järngänget från coop är där. vi ska ha såå roligt, som vanligt :)

veckan har gått fort, mycket att göra... hyffsat med jobb.
igår så invigde jag och erica våran bastu, de va riktigt nice! tände några ljus, tog in dricka och njöt av värmen!
Älskling fick en lång massage också ... hon hade så ont i nacken och ryggen.... (inget ovanligt dock)
idag skulle oliver sova hos farmor och farfar men ville vara med mig istället.. så vi drog till mamma och kenneth där även söt atle var och åt lite glass och myste på :) nu ligger han och sover och jag ska strax hoppa i duschen så jag är fräsch och fin när sockret kommer hem :D tänk att man kan sakna någon så mycket bara efter några timmar. men de är fint.
vi pratade om det igår, att vi är så äckligt nykära ännu hehe... jag njuter ! och snart får vi njuta med sol och bad , bara 12 dagar kvar! skönt. vi ska ha det såååååååååååå underbart! :)

nä duschen kallar.
puss kram <3
hoppas alla får en fin helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0