God morgon mina kära.


Sitter i sängen med datorn i knät. frukost, tandborstning, på klädning ... allt är klart. Barnen sitter lugnt och fint och tittar på film tillsammans. Jag passar på att få lite ensamtid här vid datorn, kan vara ganska skönt. Min skalle har ont och kroppen är trött... riktigt trött. jag ser fram emot måndag när jag får vara ledig, och dessutom med min kära sambo. det var ett år sen sist känns det som. Erica började sju i morse. jag har varit vaken sen sex när hon steg upp och ska jobba till halv elva ikväll, kommer nog vara slut i kväll :) jag ska sluta ta på mig så mycket jobb, pengarna är ju inte allt. det är skönt att vara ledig nån gång också. jag saknar erica typ hela tiden, och när vi lix ses så är man dödstrött och orkar inte allt som man önskar att man gjorde. Jag blir lätt frustrerad på allt och alla när jag jobbar för mycket, dumt.

Hade tänkt fara till mamma idag med barnen, jag saknar henne så mycket HELA tiden. men hon skulle bort, det var synd. har sms maria och bror nu å hör vad dom ska hitta på om vi kanske skulle träffas lite innan lunch. får se vad dom säger. om inte, då tror jag att stannar hemma.

i helgen händer det annars inte så mycket. jag jobbar kvällsjour både lördag och söndag.
kanske drar till mamma i morgon istället.

känner att det blev en inte så intressant blogg,


ha en fin helg mina vänner.
älskar dig erica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0