Balansgång..


Det är precis som att gå på lina. jag är grym på det. man balanserar mellan olika begrepp. Kärlek. Bitterhet. Unika situationer. Jag är bra på att hålla mig på den goda sidan. Nätterna är utan att överdriva en väldigt jobbig prosedur , mardrömmar som kryper under huden och gärna stannar där och gnager sönder mig. Saker omkring kan va hyffsat påfestande, stora saker och mindre bagatell saker. ändå lyckas jag ofta känna mig som världens lyckligaste. det måste betyda att jag har världens finaste människor runt omkring mig. jag vet att jag har det. jag skulle inte byta ut mitt liv och mina erfarenheter (goda som onda) ...min familj och mina vänner mot nånting. jag är en väldigt lyckosam brutta faktist !! :) TACK!!!

i kväll har jag grillat med en massa fina vänner och små söta barn! :) höll i nån vecka gammal tös , jätte söt!! och sen fick jag äran (eller jag tog mig den;) att lägga viggo för kvällen. skyndade mig att göra välling och smög upp till sovrummet. han somnade fort och smidigt mot mitt bröst. små djupa andetag , vilken grej. jag blev varm i hela kroppen. sen blev det lite film och snack. fika och mera snack. klia hit och klia dit. underbar kväll :)

i morgon blir det häng med bästis på "morgonen" ... å sen jobb :) i morgon kväll blir det lugnt. borde städa toan.
och tvätta. blä

ja... snart börjar hockeyn , om exakt 32 minuter. får se om jag ser :) viktig match. ska iaf försöka sova lite sen.

godnatt mina vänner :)


Kommentarer
Postat av: Erica

jag hoppas verkligen att du börjar må bättre snart gumman! Du vet att jag finns här!!

2008-05-12 @ 08:36:47
Postat av: sussi

då hamnade man på din blogg me.... =) I´m not stalking jo.... I promise.. hitta dig på blogg.se.. =) hoppas allt e bra me du! tyvärr så finns d jobbiga tider i livet.. men oftast väger d braiga upp! å d är bra....

kram!

2008-05-12 @ 12:12:55
URL: http://sussilussan.blogdog.se
Postat av: sussi

tackar! =) den gjorde ont kan jag lova.... men värt d!! redan sugen på mer.....

kramar! take care...

2008-05-12 @ 13:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0