PDOL.


Blev att man gick i år ändå. igår. å det var riktigt trevligt , förutom när jag tappade förståndet på slutspurten och drack den där sista cidern , oj så onödigt :) men men! kul var det iaf.

Eftermiddagen började med att Erica kom och gjorde sig klar här. vi käkade lite snabbt , drack och pratade. sen drog vi till elle där monkan också var. roliga tjejer :) det var faktist riktigt kul. sen kom ericas söta syster och joinade oss. fia också en sekund innan hon blev bortjagad av NVS :P
Sen kom det ett killgäng och tyckte dom kunde vara med oss ett tag, trevliga typer hehe.

alla utom elle drog sig till kuttis som också hade förfest :) jävligt nice utegård måste ja säga!
där hann vi inte vara så länge för då var det dags för utgång :) först blev det kittelfjäll , det var så där.
patte som jag inte sett på hundra år kom och sa hej , trevligt att se han :)

sen skulle vi möta kära pappa och gunnel klockan tio , vilket vi gjorde och de va så trevligt :) min pappa är så söt!
och han diggade mina tjejer (Erica och Anna)

vi gick vidare till kärlekslandet. och där stannade vi precis hela kvällen, precis på samma fläck. haha. dansgolvet, där jag vanligtvis inte brukar visa mig. men jo visst. (nästan att man får ångest när jag tänker på hur äckligt mkt jag dansade hehe) det bjuder jag på ...

helt plötsligt så var ta me fan halva coop samlat och dansade som galningar. de va jag, erica, kuttis, monkan, erica, fredde, bella, kerstin b, åsflås, gunnar, mörti och peter

sen så fick jag ju äran att träffa en trogen bloggläsare , det måste ju betyda att jag inte bara skriver en massa skräp ;P

nä kvällen var helt otroligt bra faktist. synd bara att jag blev lite vääl full på slutet. stackars erica och anna som fick vingla hem med mig ;) ni är så söta. <3

nä nu är det dags att fräscha till sig och få sig nått i magen. kalas , viccan och erica ska jag hinna med i kväll!

Tack ni som gjorde min kväll igår :)
tusen kramar !

Kommentarer
Postat av: M

Nej nej inget skräp på den här sidan;) Så nu har jag kommenterat:P

2008-07-27 @ 17:04:49
Postat av: sussi

hej hej! kul att träffa dig me! vi hade jättekul hela helgen lång! jobbigt bara att d är måndag å man e bakis fortf.. =( kramar på dig!

2008-07-28 @ 07:57:15
URL: http://sussilussan.blogdog.se
Postat av: Anna

Tack själv, min vän. Jag hade superkul hela kvällen, framför allt på kärlekslandet! Din pappa är ju störtskön, precis som du och Atle. Nåt med generna månntro? Kram!

2008-08-02 @ 20:43:10
Postat av: Tina

jaja så jag räknas inte som coopare jag då!:( Jag som dansade mest av alla juu! :)

2008-08-03 @ 21:49:59
URL: http://tinalind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0