onsdag.


haha... maria tack för din fina kommentar i förra inlägget. jag kan ju inte annat än hålla med dig ;) kortet berör ju djupt i hjärtat. mm.

ja.. vad har man då gjort idag. ganska mkt tycker jag ! hade ställt klockan på 10 , för att sen få ställa om den till 11. men så blev det inte. min kära chef ringde och väckte mig strax efter nio och undrade om jag kunde byta pass i kväll , men ändå samma tider, skiljde en kvart. (jag börjar två... så man kan ju undra varför det var så brottom!!) :)
ja.. iaf. så vaknade jag lite. därefter så kom nästa samtal. och några sms. det var ju lixom kört att jag skulle somna om. så jag startade datorn ... läste lite mail. spelade hjärter. å sen kom ja på att jag skulle hjälpa mormor å handla. vilket jag gjorde. sen har jag gått på stan å köpt lite alla hjärtans presenter åt några :) Atle fick mest. som vanligt.

sen var det lunch med erica på golden. har ätit godare men sällskapet var ju prima ...å de är väll det som spelar roll :) kul att du tog dig tid !

nu sitter jag här... äter lite godis och bloggar. sen blir det lite hjärter å sen göra mig klar för jobbet. blir nog en bra dag! både elle å erica på avdelnigen, yeaaah! :)

i morgon är det alla hjärtans dag. som sagt. tyckr det är en gullig dag :) och även om man inte har nån som man kan skämma bort lite så blir jag ändå så där löjligt glad. haha. jag ska nog ta ledigt i morrn så jag kan kramas med familjen. pengar är ju inte allt :)

SNART LÖRDAG!




se va liten jag var. ändå var det bara för 1,5 år sen.

ps. glömde skriva igår att det inte bara var jag som fick visa leg på systemet. hon börjar på E , mer avslöjar jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0