min skalle dödar mig.


här ligger man bakis men ändå hyffsat nöjd. kunde ha varit värre när ja tänker på hur mkt som slank ner.
malle har just dragit sin kos till umeå,,,trist. hon tyckte att mina vänner var underbara, kan inte annat än hålla med :)

igår festade jag, erica, åsa , syster och kuttan. (marcus kom ett tag å höll ställningarna)
Väldigt trevligt men jag tror vi alla va liiite trötta. blev en hel del snack om jobbet, som vanligt hehe. lite pyramid spel så kuttan skulle komma igång.......men ja tror att alla vi kom igång en hel del efter dóm rundorna. :)
sen så slutade väll festen när jag å erica lyckades somna i soffan kring halv 3. haha,

jaja himla trevligt var det iaf :) ni är bäst tjejer. thanks!


jag måste skratta lite åt mig själv. varför är det så att jag alltid avslöjar lite för mkt när jag dricker?
.......det bjuder jag på.


-------------------

bakis dag del 2.

bara för att man säger att man mår hyffsat bra så måste man ju få äta upp det. en halvtimme senare så började jag må riktigt dåligt och spyddde en hel del. och låg i sängen tills kvart över 3. då kom frida hit och vi gick på en promenad till dörrnäs. hämtade mina bilnycklar hos marcus. å sen tittade in hos säl och några till. sen drog ja å frida till maxim å köpte mig mat... då va klockan 18 å jag hade inte ätit nått ännu... de va hyffsat gott. men efter några tuggor så började jag må illa igen å la mig....  å här ligger man :P mjölk är förresten himla gott när man är bakis.

snart kommer mari å då ska vi se L word! :) lovely. jag tror bestämt att hon ska få klia mig på ryggen också.

många tankar som cirkulerar i johanssons skalle idag vill jag lova.
Tur att Anna lyssnar så fint :) me love you.

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0