min lediga dag.


Dagen började fint med att min skalle vibrerade och det tjöt nära nånstans. efter några sekunder så förstog jag att mobilen låg under kudden och att jag glömt ljudet på. fatta va förvirrad man kan va när man vaknar :) nåväl ... jag blev iaf väldigt glad över att vakna så ...

och ännu gladare genom att starta datorn.


idag är jag som sagt ledig. tjooo! ligger fortfarande i sängen, hyffsat skönt faktist! :) sen ska jag skura under sängen... för jag nådde inte juicen under sängen. sen ska jag handla åt mormor. tänkte hämta atle från dagge men han va visst ledig... vilken en :) tror jag ska höra med maria om hon vill käka thai lunch med mig. sen i kväll kommer mari kl 19 och då ska vi glo på L word!!! :)

sen ska ja btw köpa en massa kryddor i dag, blev så arg när jag skulle göra lasagne åsså hade ja ta me fan inga roliga kryddor. det är faktist ett måste.

ja... det var allt för idag.
see ya!

bild : på mitt thailands barn


image79

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0