JÅ HÄJ KOMPIZZZZ!!


Då var det redan tisdag.... tiden går så snabbt när man har kul (höhö)
i dag har jag jobbat en liten snärt. typ 6-12. de va kul för idag var erica i mitt lag!! och idag var alla vi på mejjan bäst i världen tyckte våran bossy... (lägg märke till hur koolt jag skriver)

och seeen så var coop dagen slut å jag erica å åsflås hängde på stan å låssades att vi hade kompisar. först åt vi lunch på cafe piteå å sen låssades åsa att hon var sjuk.. så vi gick till apoteket, där hon blev lurad och fattig.
sen ville erica skryta om alla pengar hon har så vi gick till bankomaten och hon tog ut fett med pengar.(typ 200kr)
sen gick vi alla tre till systembolaget å köpte flera tusen påsar med sprit .... så folk skulle tro vi skulle göra nått kul i helgen. sen blev vi less på varandra å skiljdes åt.

jag gick hem. städade skit massor. sen blev man lite trött efter städet så då sov jag i 1 timma. å nu lagade jag mat. å sen så skulle jag å erica ut å gå så vi blir snygga å slim till i helgen. yeaaaaaaah!

seeeeeeees yo!



Författare : image81


Kommentarer
Postat av: Annavirrpanna

ditt flum. haha.

2008-02-12 @ 19:32:46
Postat av: Erica

Kan inte göra annat än att hålla med, gud vad du är flummig :)
Men ändå allra bäst! :)

2008-02-12 @ 20:12:36
Postat av: Maria

Du blir alltid så fin på kort!

2008-02-13 @ 10:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0