Helgen är över.


Men den har varit så grymt bra.

fredag skulle det eg vara vinkväll här hos mig men någon var alldeles för bakis :) så det blve att tvätta, ut och gå. sola. och vara hos mormor i 2 timmar å mysa. vi pratade mkt om morfar. drack 23 koppar kaffe. typ. jag la mig under min favoritfilt och somnade lite ;) haha.. jag är hopplös. och mormor kan inte hålla sig.. utan måste stryka på min skalle lite då å då så jag vaknar till :P sen drog jag mig hemmåt , vikte en massa tvätt. städade undan lite skit och bara myste här hemma. sen la jag mig på soffan med massa kuddar å täcke å mådde bra!!

lördag. vaknade kvart i tio. klockan tio hade jag klätt på mig å var ute på promenad. jag fick förbi suntun....självklart var jag tvungen att titta in och sola en liten snabbis. hann sola i ungefär 3-4 minuter sen trodde jag att jag skulle svimma, så jag la mig på golvet i 15 minuter å sen köpte jag mig en dricka å gick ut i friska luften igen. blev lite bättre. gick hem och vilade lite. sen hoppade jag i duschen å gjorde mig klar för stan. skulle handla lite kläder men det blev det inte nått av. sen hämtade jag åsflås i norris. vi lagade tacos lagomt till erica slutade att jobba. de va gott och trevligt :) mina favorittjejer. drack och pratade lite. sen bar det i väg till elle där kuttan och jenny p också var. det blev mer alkohol och slager. för att summera kvällen : trevligt och bra !
kvällen avslutades med big boy ....tror jag åt 3 strips...givande. förlåt erica :) tur att matte ställde upp och åt upp mina.

den bästa dagen var ändå igår. LOVELY. en sån där dag som man drömmer om. vädret är så grymt underbart att man måste le precis hela tiden. åkte imin bil till stugan. hög och bra musik. solglasögonen på. jag älskar att bara vara. landade på stugan. först åt jag ltie korv , typ bakis sug efter salt. sen klädde vi på oss och gick ut på isen. så mysigt. så undebart vackert. kenneth gick först å jag och mamma sprang efter och skrek lite då å då (vi är lite rädda för att isen ska braka, you know.) ......nog för att kenneth väger nästan 3 therese :) haha.
ja..iaf så gick vi till mats ö som ligger mitt emot våran. gick runt där å snokade lite :) sen gick vi tillbaka. kom in och drack varm choklad å mackor. spelade en yatzy .... som kenneth vann. jaja.. man kan inte va på topp jämnt ;)

sen drog jag till stan igen. hämtade mormor å sa att vi skulle till morfars grav, hon blev så glad. vi köpte lite ljus och drog kosan mot hortlax. fint. maria, moffis fick luktljuset som så länge legat i min bil. han tycker säkert om lila ;)
jag hälsade från dig. hehe

sen stan igen. lämna mormor. hem och hoppa i duschen. fixa till mig lite och drog till erica en snabbis med hennes saker som hon lämnade här kvällen innan. snackade lite. sen drog jag vidare..... skulle till atle men dom var på hockey till halv sju så jag överraskade mormor med en liten vistelse. hon började gråta. tror hon tycker om mig lite ;) vi drack kaffe och fikade. såg på top model. haha. mormor har dom klockrenaste kommentarerna.
sen bar det iväg till min lilla älskling. han har fått en fläskläpp ... TYP VÄRLDENS SÖTASTE FLÄSKLÄPP!!!!!
ja vi busade på och pussades och busade lite mer =) johnny och maria , ni är bäst :) och ni har världens finaste son. snart måste han komma och sova över hos faster!!

nu borde jag stiga upp. inte för att ajg har nått jag direkt behöver göra. men ändå.

ha det fint vänner :)


OCH. christoffer ... jag hoppas din fest blev kul. och jag är ledsen för att jag inte kunde komma. hoppas du inte är ledsen på mig. .!

hejs!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ljuset var faktiskt grått, men skitsamma. Han blev säkert glad. Du är ganska okej du me. Atle ska få sova hos dig jag lovar, men jag gillar när han sover hemma. Lite ego får man vara, han är ju trots allt gosigast i världen. Så himla snäll han är trots att jag är sjuk. Är mycket bättre nu dock. Skönt

2008-02-18 @ 18:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0