HÄJDÅ


nu ska tessan sova. så man orkar med de tjuriga kunderna i morrn!
Tack för en trevlig yatzy kväll ikväll tjejer :) ni är väldigt bra båda två!
och jag har en ny hoomie, lite hårigare än andra.

jag saknar atle. i morgon måste jag hinna och pussa på han. faktist.
plus att han ju har en present från farfar å anneli.

aja.

godnatt gott folk :)
dont worry, be happy :)

puss!

bild : pappa mailade den här bilden till mig för längesen å sa att det var min kille!!!!! tänk om han visste att det faktist var det ;) jag är faktist smyg hetro ibland. vid sånna här tillfällen då jag inte kan motså de manliga dragen. det manliga håret. det ludna.

okej jag är trött. hejs

image88

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0