Godkväll.


nu leker livet igen, jag kan äta och tycka det är gott och jag är inte dödstrött och måste sova 24/7. jag har lyckats med socialt liv i kväll ... bara en sån sak. Jag drog en sväng till viggo och pussade på han! han har blivit såååå stor :D sötboll. sen drog jag å viccan till tjorris å köpte gooodis! hyrde film och drog till camilla. där väntade en skön soffa... jag och viccan var snabbast så vi fick divanen och filten :D jag tvingade viccan att klia mina armar , nacke och rygg... som alltid och det var SKÖNT!!!!!! det är de första jag ska göra när jag blir miljonär... (för det kommer ju att hända) ...iaf... då ska jag anställa en "kliare"  .... nån villig? jag betalar bra ;)

....filmen som vi såg... sög. en b:ig thriller rysare. men men .... sällskapet är väll det viktigaste!

jag har just spillt en stor pöl juice på mitt golv.... UNDER min säng. fråga mig inte hur jag lyckas...
undra om man ska vänta tills i morrn å skrubba eller om man ska idas springa upp....frysa ihjäl och torka bort skiten så man slipper skrubba. ?

vi får se.

i morgon så jobbar jag ett litet fjant pass. middag hos mormor. bio med mari.... vi ska se en kärleks film ;P
jag hoppas för min skull att jag kan hålla mig cool och inte börja böla ..... har en tendens att göra det till filmer ;)
jag ska gå en kurs där man får lära sig att inte va så sentimental :D

i veckan ska jag , viggo och viccan bada! :) om jag har tur kanske atle vill följa :) mariaaaaaa? ;)

nu har jag bestämt mig. jag tänker frysa ihjäl och torka upp skiten.

see ya hoomies!
<3

Kommentarer
Postat av: Maria

Det är klart Atle får följa. Han älskar att bada!

2008-02-05 @ 18:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0