Fest hos mig ikväll....


.....Åsa, Erica och kanske kuttan kommer :) lovely. synd att våran sista elit Mörti inte kan komma, hon kommer att saknas. ska försöka dricka i rimlig nivå ikväll , får väll se hur det går.

har haft en grymt skön dag. sovit tills shia tyckte att det var dags för frukost, kring halv elva.
började dammsuga och dammtorka. (det viktigaste) städa undan en massa små skit saker som ganska ofta fyller min lägenhet. duschat och fräschat upp mig lite. laddat hem lite musik. "jag tycker om allt utom hårdrock" haha.. den va bra. visste exakt vad jag skulle ladda ner då ;)

nu ska jag klä på mig och hämta bilen. handla fina blommor och ljus till morfar. hämta mormor å besöka graven.
sen ska det handlas lite snacks tills i kväll. sen kommer pappa å malle från pingisen. malle var i final för ca en timma sen, håller tummarna att hon vinner :) ah iaf... då blir det middag med la familia part 1. den andra parten sitter hemma och har magsjuka... stackare.

SEN börjar festen. yeaah! vi ska ha skoj.


nåväl.... ha en fin dag :)
puss!



image78

längtar tillbaka. nästa gång blir det mycket längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0