Alla hjärtans dag!


vilken underbar dag! och så skönt att va ledig :)

har hunnit en sväng på stan , varit med viggo viccan atle och maria. ¨på middag hos mammsen där vi fick super god mat, fina presenter åsså en massa kärlek! sen varit med blommor till kuttan från hennes kille (Som hade landat på coopan) sen blev det en solning (SÅ SKÖNT!!!!!) sen dusch å nu ska jag snart se ett pogram som jag blivit hänvisad till. :)

Jag fick blombud av min finaste danne! Du om nån skämmer bort mig. (men jag gillar det haha) (då menar jag att du ska fortsätta med det) ...

... älskar dig också danne. blommorna var finare än nånsin :) du är underbar å jag älskar att känna mig uppskattad och bra, du lyckas väldigt bra med det, tack tack tack!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

finns tusen saker jag skulle vilja skriva. spec nu när det är alla hjärtans dag å allt. men... inte va självisk. bara realist ;)

fast eg är jag en drömmare.
jag är en realist som drömmer :D

okej nu får jag ge mig.

ska FAKTIST värma hjortronsylt och glass nu :D mums. med minimage84a matvanor lär jag snart va uppe i dom där 80kg :P

hejs!

och. hoppas alla haft en fin alla hjärtans dag =) <3


Bild : finste danne!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0