Tack flickor.


Fanny och Jenny för en trevlig middag :) ni är så söta och fina och roliga , jag älskar er :) det blir alltid lite nostalgi när vi träffas tillsammans! Synd att vi inte hann se ditt hus fanny, vi får ta det nån annan gång ! åsså får vi ta stugan också nån annan gång :) nice!

efter middagen drog flickorna hem och jag handlade kattmaten som jag glömt. drog till bror och atle ...vi drack kaffe och bror bjöd på rökt fläskfile , riktigt gott. sen busade vi med atle , sprang omkring i huset som galningar. tittade i fotoalbum och snackade lite skit :)

kom hem , då diskade jag undan och dammsugade. sen hittade jag ett gammalt brev som jag läste och kände lite sorg över. svamlade bort det och började på ett litet projekt som finaste ska få! :) (kommer dock dröja länge innan det blir klart) den som väntar på nått gott ;P

snart blir det att göra mig sängklar och titta på en film. "the kringdom" ...hoppas den är bra :)

aja, mina vänner. hoppas ni haft en fin dag !
sovsött. puss puss!

heckla!

Bild: heckla. saknar dig fina!! <3

Kommentarer
Postat av: sussi

tjo!



me mig är allt bra!! sj då? planer för helgen?



vi ska grilla hos min vän anna (hon som jobbar på coop) ikväll och imorrn e d kräftskiva, fastän jag inte äter sea-food... får sitta vid barnbordet.. haha!



kram på dig..

2008-08-08 @ 07:53:31
URL: http://sussilussan.blogdog.se
Postat av: sussi

tack tack! du får ha en bra helg du me! =) kramar

2008-08-08 @ 13:08:29
Postat av: Anonym

hallå! sådär kan du ju inte säga ;P haha, du kommer att säga att jag är gay igen.. men jag måste bara berätta en grej för dig sen ;P

2008-08-09 @ 13:37:18
Postat av: Tezsa

vem är du som ska berätta en grej till mig? bror? :P

2008-08-09 @ 15:28:38
URL: http://tezsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0