Hilding.


Det är grejjer minnsan. oh ja. ;)


jag har inte hunnit blogga så mkt nu , haft så mkt att göra :P varit på vift.

har ju inte hunnit blogga om den fantastiska dagen med Atle, Anna, Andreas och lill ida. vi var hela högen å solade för några dagar sen på hemmlunda. super mysigt. ante var såå inne på att fånga fisk och gjorde coola trix i vattnet ;P Atle var väldigt impad åsså blev han lite kär i ida. och ida har äntligen blivit av med gipset så hon fick för första gången i sommar bada .... hon tyckte de va så kul :) Gullfisar! Sen drog vi alla till ericas plejs och åt middag.

I helgen sov ju atle hos mig , de va sååå mysigt :) en jätte fin dag/kväll. Vi var på kräftskiva hos Viccan linus och viggo, där var också Henke och emelie , Olle och camilla, Arvid och vi :) mysigt och gott ! viggo och atle var så söta ihop :) och atle va fasters mys kille hela kvällen. morgonen därpå vaknade atle halv 7 och då var det full rulle :) vi drog ut på stugan där både jag och atle somnade på sängen ;P

igår hade jag äran att hämta oliver på fritte och vara med han hela dagen och kvällen eftersom Erica hade kvällsjour. HAN ÄR SÅ SÖT !!! och vi hade så himla kul :) vi ska leka med hans lego i veckan :) det ska bli skoj.

idag har jag jobbat. sovit. varit hos mormor och avslutade kvällen hos erica. har ganska nyss kommit hem och nu blir det lite csi och sen sova :)

i morgon är jag ledig. nice. ska dock upp i tid ändå. det blir frulle med jenny som är hemma, YES! :) sen kommer nog fanny också, LOVELY! :) det blir bärplockning. film kanske, mys. åsså ska vi se fannys HUS ... snacka om vuxen poäng :)
ser verkligen fram emot morgondagen!

måste bara säga att jag är så himla glad! allt känns så himla klockrent. perfekt. så här vill jag alltid ha det :)
Ha en fortsatt fin vecka mina vänner. jag älskar er !


Kommentarer
Postat av: Fanny

Muahah, synd att det inte blev av idag! Jag hade ju peppat! Men vi ses säkert imorgon då! :) Have a nice day! Krams

2008-08-06 @ 14:28:01
URL: http://fannyspjuth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0