god morgon!


Min kära chef ringde och väckte mig, ville ge mig jobb i morgon ... men det passade faktist inte ! blev försent, ska ju hämta mariiiiiiiiiiiiiiiiiiiii på kallax !!! =)=)=)=) längtar ! sen vet man inte hur peppad man är på att jobba just den dagen. men det blir bra, det behövs.

torsdag är jag också ledig, då kommer min älskade DANNE !!!!!!!!!!!!!!! det klår det flesta saker just nu. danne min älskade danne :) som jag längtar, det finns faktist inte ord. jag behöver hans kramar nu :) faktist! snart ses vi :)

idag ska jag hämta atle kring 11 på öppna förskolan. yeaah :) då ska vi gå på coop å fixa lite små saker.
sen kommer erica och hänger med oss tills hon börjar jobba kl 14. yeaah :) världens finaste vän!

sen kring 2-3 ska jag å shoppa kläder med syster maja. hon behöver nya kläder. ska bli kul :) och efter det kanske jag ska följa med viccan och ida och hämta några foton på viggo i luleå :) senare i kväll vet jag inte vad som händer. vi får se :)

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0