magsjuka.


i tolv timmar bodde jag konstant på min kära toalett. varje kvart satt min mage igång och vällde upp min magsäck, gång på gång. på gång. ligger yr som en höna i sängen, där jag legat nu i snart 24 timmar. förutom när det varit toa besök då så klart. har fått ner ett halvt glas proviva blåbär och nästan en hel loka. suget efter mat börjar att titta fram, men frågan är om man vågar. jag orkar inte spy mer. mina magmuskler har träningsvärk. tyckte synd om mina kära syster som behövde höra på mitt stohåj hela kvällen och natten. hon har käkat vitpeppar, hehe.

om två timmar kommer malle hem igen. hoppas att jag orkar mig upp från sängen, kanske till soffan. borde ta en pall och sätta mig i duschen, länge. för här luktas det inte så gott vill jag lova.

nä.

vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0