Fin morgon...



vakna brevid världens bästa mari! min fina fina vän.

duscha å göra mig fin för mitt första möte med Viggo. finns många ord som jag skulle vijla skrika ut , men vacker passar nog bäst. vacker var bara förnamnet egentligen..... helt underbar. så stilig! så underbart snäll och lugn. Med sånna fina föräldrar så kommer viggo bli ett tryggt och självsäkert barn. jag ska ge all kärlek som finns till den lilla filuren. jag ska bli världens bästa gudmor!

dom hade ffått en massa fina presenter. hela hemmet var fyllt av lycka. jag njuter som får va en del av det.

jag älskar dig viggo ! och jag älskar dig viccan ! och jag älskar linus också :) ni är helt underbara! så fina människor!

det här var en underbar morgon, tänk om alla fick börja så bra.

nu väntar dock jobbet, känns inte lika uppiggande måste jag säga. men men..
fest i kväll. det var längesen sist, i julas tror jag bestämt. eller på fridas fest var det. i januari. då kanske det är dags! blir dock lugnt, jag ska sköta min lilla älskling atle i morgon eftermiddag så jag vill va pigg och alert så jag orkar busa mkt :)

nä, ha de fint.

kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0