nice.



Sovit gott. nära mari. Det tycker jag om.

klockan tickar , och om mindre än tre timmar ska jag ha hunnit göra mig fräsch , handla å göra lunch. Mari kommer och äter här :) fint! sen blir det att fixa lite saker inför resan, bara fem dagar kvar nu. sen ska jag till sjukhuset med mormor. skicka iväg taxrfree och ringa försäkringsbolaget. trevligt...
Fast jag tycker om att ha mkt att göra när jag är ledig, annars blir det så lätt att man slösar bort timmarna. sängen är en farlig fälla, samt datorn. men jag måste säga att jag blivit väldigt duktig ! :)

trivs med allt väldigt mkt nu. å det är jag tacksam för!

mari.... du är kärlek, och jag tycker om dig ! Tack för att du finns i mitt liv. Det måste du alltid göra. :)


nej kära vänner, upp och hoppa.... solen skiner ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0