bästa kvällen igår.


Hängde med sofie, det var väldigt bra å kul ! vi körde bil. snacka. hyrde film. sofie hade gjort världens godaste dipp å tagit med sig grillchips. vi vräkte i oss. gott. Sen kom mari ! det var också väldigt fint. var tvungen att kramas mkt på henne , illa att fara bort en helg så där :p sen var det kvällsmat å snack. skjutsa hem sofie. å sen hoppa i säng. hon brevid somnade rätt snabbt. jag låg vaken ett tag. sen började mari prata i sömn, å ja svarade " aaah....va sa du" åsså kolla hon konstigt på mig... hehe hon hade bara pratat i sömn. åsså såg hon att klockan var två å fick för sig att hon inte somnat ännu. vilket jag förklarade att hon hade. alltid lika trevligt att ha henne här :) sötaste mari!

kunde inte somna när hon gick i morse. så jag har spelat en massa hjärter, har gått hyffsat bra faktist !
jag ska sköta atle sen också. halv tolv. JAG LÄNGTAR ! och sen ha maria å alexandra på lunch:) å sen jobba!
vilken underbar dag !

nä dags att kliva upp!
puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0