Stunden är kommen.


Stora dagen. värsta dagen. minnen. saknad själ. missöden. våta kläder och rop på hjälp. förvirring. oro. Ångest. Min älskade bror. Annie. Kameror. Sjukhus. Blod. Moster H. ilska. sårbarhet. naken. sönder. smuttsig. jord. barr. reklam. gammal gubbe.


varje år. samma tankar.

Men i år känner jag mig stark. jag är stark. jag har riktiga vänner och en familj som älskar mig. som lyfter mig. pga av er klarar jag allt i världen. vi klarar allt i världen.

En rad till min bror; Tack för att du räddade mig i morgon för 7 år sedan. Du är den finaste människan som finns och jag älskar dig oändligt! <3





Det finns inget att va rädd för.




image25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0