Söndag-


En och en halv dag till med min älskade göteborgare. min fina danne.

i fredags hämtade jag å malle min fina vän på kallax. överlycklig. fint rus i kroppen. fredagen bjöd på underbart väder. vi drog till systemet. åt på thaigarden , gick lite på stan. sen gjorde vi oss klara för stugan med hela familjen, förutom majja. vi skulle göra danne till äkta norrlänning. vi bjöd på surströmming. danne hade en hel del ångest för att han visste att han inte kunde backa (enligt han själv) ;P han var duktig och åt en strömming, men det gör han nog aldrig igen. haha. sen åt han en hamburgare för att bli lite mer svensson igen ;P fint att få visa min familj och hur vi bor för danne. och jag kan säga att alla som träffar den här killen har inget negativt dom kan säga. helt underbar är du, danne.

lördag steg vi upp i tid. drog till en gräsplätt med filten och solade å mådde skönt. mest jag, för danne kliade med en pinne på min rygg, armar och ben. mmmmmmmmmmmmmm me like a lot. :D sen var det systemet igen, köpa blommor till marcus och sandra. studentfest. det var trevligt, men oj så trött jag var. efter det gick jag danne, bror maria och atle hem till dom. öppnade nån cider och öl. satt på altan och pratade strunt å hade det GÖTT :) underbart väder den dagen också!

sen var det dags för snabb middag med danne å jalle. lite förfest hos mig å sen drog vi till fridas inflyttningsfest.
Den var helt okej, synd bara att det var lite grupperingar. men det blev riktigt trevligt i slutet! sen blev det puben. haha... och där slutar jag berätta. nä... men de blev inte riktigt som nån tänkt sig tror jag :) sånt som händer! men alla verkar må hyffsat bra idag,,,,vilken tur!

nu e de söndag. hoppas de blir en lika fin dag :)

puss på er!image19

Kommentarer
Postat av: Frida

kan verkligen hålla med dig om danne:d riktigt trevlig.
Tråkigt att kvällen slutade som den gjorde men jag hoppas du hade det bra hos mig ändå:) Blev lite ställd där i slutet och viste inte riktigt vad jag skulle säga, vet eg inte de nu heller men aah. tack för mackisarna på natten:) puss å gonatt

2007-06-10 @ 23:24:33
URL: http://fridape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0