Mys.


jobbat mellan 6 - 14 idag. drog hem. spelade en hjärter å sen sov jag till halv fem.
kastade på mig lite kläder och drog till mormor. middag hos henne.... samt hela kvällen tillbringades med världens finaste själ. Maine Lindqvist. och wille, inte att förglömma! :P

vi har sett lite på tv. pratat om allt möjligt i timmar. legat på soffan å läst var sin Tidning. disskuterat grannar (ett väldigt populärt ämne enligt mormor) och sen sett CSI. och inte att förglömma.... vi åt världens godaste jordgubbar med grädde och glass. en riktig socker kick :D gott! Tack mormor för en fin kväll.

i morgon blir det lunch på furuborg med Mormor, Mamma, Moster H, Maria , Johnny och Atle :) sweet !
efter det är det häng på stan med viccan och viggo. sen drar vi och hämtar camilla efter jobbet och åker å shoppar i skellefteå. kul :) fick en fin lön. trots utlandet.

yeah.

nä om man skulle ta å sova ?

kärlek till mina nära och kära <3


image22

Bild : min älskade mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0