Lycka.

image20
helt sjukt underbara dagar med danne. lovely!

Igår låg vi till 13. trötta som as. dock inte bakis ont nått, skönt! vi åt lunch-middag hos mormor. Gott! sen fick vi jordgubbar och glass. me like. samt kaffe! bra start på bakis dagen. sen rullade vi hem. låg i sängen ett tag, sen drog vi till brorsan. atle hade väldigt hög feber så jag skulle sköta om han medans dom åt middag. när vi kom låg han som ett kolli. men efter fasters ankomst blev han genast lite piggare, slutade med att han skrattade å vi lekte med lego klossarna! min favorit kille :) love!

sen drog vi till pentan, och åt pizza. grymt goda. sen visade jag grymma hus. å sen åkte vi till viccan linus och viggo och såg nyaste beck. den va så där. å sen var det hemmåt. låg å pratade i soffan. såg csi. å sen var det sova. i dag har vi inte hunnit med så mkt. lunch på golden och sen två matcher i skippo. gissa vem som vann båda ;) just de.... JAG! :D

nu har ja skjutsat danne till flyget. å nu ska ja väll fixa lite å sen dra mig till jobbet. mari kommer sen på besök.

med andra ord.. en helt underbar helg. tusen tack danne!

tjuvade en fin bild från fridas pixbox :)

Bild : Fina danne. och jag har fullt upp med cidern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0