Förlåt..


för mina korta och tråkiga inlägg nu den senaste tiden. ska verkligen försöka bättra mig! men jag måste erkänna, blev less detta bloggande ett tag ;P

vad har då hänt..

Igår ; Jobbade till två. när jag slutade var det fortfarande så varmt och skönt ute. jag å malle packade filt å spel å drog till badhusparken. där lyckades vi somna och vaknade av galna fjortisar som cyklade omkring , runt oss. jippi.
vi spelade lite skippo och sen var det dags för middag å dusch. skulle nämligen va tillbaka i badhusparken halv åtta och spela kubb och ha mys! Det blev Jag, malle, mari, jalle, frida, marcus, hed, gustaf och thomas! riktigt trevligt, synd bara att jag var den enda som inte fick ner nån kubb. jädra.

sen vill jag bara påpeka att det var 28 grader i skuggan klockan 19.30. SJUKT. men underbart!

sen bar det vidare till Frida för film. gick inget vidare. ljudet var dåligt....och frida gjorde sina tappra försök att skylla på filmen. sakta men säkert så insåg hon och alla andra att det inte var filmen. så vi skulle koppla in datorn. ..........ja.... de slutade med att vi inte såg nån film. och klockan hade tickat iväg. men trevligt var det :)

Därför så fortsatt filmkvällen här hemma hos mig i kväll. Den var inte bra. Fast om ni frågar frida så var den bra.
tack för i kväll vänner!



nu ligger malle å sover. jag har tidigare ikväll haft migrän så jag är pigg som en mört. å hungrig, blev ingen middag. kanske man skulle ha ätit. men dock så jobbigt. å dock så tomt i kylskåpet.

annars så måste jag nog säga att jag är rätt så nöjd med tillvaron. förutom att malle snart drar hem till umeå. måste säga att det varit sex underbara veckor. min älskade syster =) mkt trevligt.

nje...

om man skulle ta å göra nått vettigt.

see ya!

image18

visst är det irriterande när folk lägger sina bilder? tänkte va ett gott exempel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0