jag vill..



till sthlm nu! <3



atle fyllde ett år idag .... världens finaste :) såååå mkt presenter också! himla poppis kille de där.. ;)


sjukt bra dagar nu.... i morrn e de middag ute på valdinos för alexandra. kanske nån cider.
lördag är det stugan med mormor å mamma... göra palt :) sen på kvällen csi med mormor så klart :) efter det kanske lite L word på kvällen/natten med mari :) söndag vet jag inte riktigt... kanske bilkurregömma ;P får se.

å till veckan hur lugna pass på jobbet som helt. GÖTT :)


ååh danne,  jag saknar och älskar dig :) min finaste!  <3


hej hopp

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Givetvis är det bilkurragömma! Vi har nog raggat ihop så vi blir fler team denna gång. Martin+Anna, Jag+Patte, Björn+Elin, Säl+Robin, Du+Mari(?), Gustaf+[någon]. Då kan vi utöka området också tror jag :).

2007-08-18 @ 23:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0