Äntligen fredag!


Börjar klockan fyra idag. är hemma med lillan som börjar friskna till. vi har köpt en nalle puh bok i dag till henne som vi läst. sötnos!
älsklingen jobbar till kvart över tre i dag så vi hinner bara pussas lite å sen är det min tur att coopa. tur vi är lediga i helgen tillsammans :) lovely! vi har en ganska fullspäckad helg. I morgon så kommer ante på morgonen och är med oss ett tag, tills vi ska skjutsa han till h-lax där han har bandycup. vi kanske ser en match också, är som sugen på de :=)
Lördag eftermiddag har vi pratat lite löst om att bjuda may och stefan på middag och eventuellt anna och ante. skulle va så trevligt :) vi hade också tänkt hinna med att köpa lite presenter eftersom jullan ska på kalas söndag.
förutom hennes kalas så ska vi till mamma och kenneth efter kalaset och åka madrass och pulka från backen. och mysa hos dom ett tag :) ska bli nice.

nu tänkte jag dammsuga och skura så vi får fint :)
och sen är det dags för lunch och sovstund för den lilla. kanske för mig med ;)

haha.... kan inte låta bli att skratta när jag läser sockrets blogg, och ni som inte läst den så kan jag ju också berätta!
Erica var med de stora barnen igår på nya skolan och hälsade på och tittade in på fritte och var där en timme. efter ett tag så kom jag och ida också dit och presenterade oss och såg hur det såg ut. julia blev ivrig och ville visa mig allt nytt :) söt.
första fritte läraren vi träffade kände jag och hon frågade om jag var syster eller så till erica .... nej svarade jag.. erica är min sambo. hehe hon såg lite förvånad ut men sen var allt som vanligt. hehe. och den andra fritteläraren höjde inte ens på ögonbrynet utan körde på och var så trevlig. alla var jätte snälla. sen när jullans lärare kom så frågade hon om jag var jullans storasyster... HAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!! erica sa "men tack för den" medans jag ville skratta ihjäl mig. det betyder alltså att hon trodde erica var min mamma ;) vi berättade att vi var sambos och hon skämdes ihjäl och skrattade gott. haha. erica med sin åldersnojja var väll inte så nöjd ;) haha de va ganska roligt. erica hade visst blivit lite mobbad idag på jobbet ;) min lilla älskling* :)

nä städa var det.
puss å kram å trevlig helg mina vänner.

ps. bara 5 dagar till semester nu :D:D:D:D:D:D

Kommentarer
Postat av: erica

Men hörru... vaddå roligt? Att bli kallad mamma till sin sambo kan ju bara tolkas på ett enda sätt: jag ser gammal ut! Så japp, lite sur e jag :)

Att sen ens kära kollegor tror att man är flera år äldre än man är hjälper ju inte :)

Men ung eller inte, så är du det bästa jag vet!

Puss

2009-02-27 @ 16:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0