R.I.P Thomas!


Vila i frid fina Thomas! I morse tog du dina sista andetag , och nu är du säkert upptagen med att tvinga änglarna att lyssna på din hårdrock :)

Min brukare hade MS och har kämpat i så många år, och i morse var det nog.
Tillbringade min morgon på sjukhuset för att säga hejdå & Krama på familjen och alla assistenter. Det var jätte jobbigt & jätte fint. väldigt sorgligt att jag inte ska få jobba med thomas längre, han var en drömbrukare! En väldigt fin människa som jag föll pladask för :)

Jag sa till thomas idag att under mina 27år så är han en av dom som fyllt min ryggsäck mest. Jag har mycket i bagaget efter mina månader hos thomas, och jag är evigt tacksam.


all kärlek åt dig & din underbara familj!

Kommentarer
Postat av: Erica

Som jag har förstått det så gav du honom minst lika mycket! Å nu slipper han lida mer...

2010-05-03 @ 08:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0