Fullt upp nu !


I skolan ploppar det upp mer och mer läxor, inlämningar, arbeten som ska redovisas & prov. Det har gått bra men jisses vilken tid det tag, och ork. Men nu är det bara 3 veckor kvar , känns bra men också väldigt tråkigt. jag trivs super bra på skolan , mina lärare är hur underbara som helst och klassen både första terminen och andra terminen är super fina! men en lön ska bli underbart att uppleva igen. och dessutom tycker jag inte om att låna pengar. (csn)

Vad händer annars?

Både jag och erica har varit och tagit blodprov på sjukhuset förra veckan för utredningen och vi ska dit igen sista veckan i maj. jag är lycklig över att det går frammåt, men jag hade nog kunnat vara överlycklig om jag haft lite mer ork och lite mer tid :) men detta är ju det jag vill mest av allt. tajming är svårt ... frågan är om det finns rätt/fel tajming för nånting?

Idag drog jag och hämtade mormor och körde mot mamma och kenneth i jävre (fölviken)
När jag står utanför dörren och tittar ner mot havet som bara är 10 meter bort, ser fåglarna som tar sig ett dopp, fartygen som glider förbi , alla små öar med gulliga stugor på ... då finns inget som heter stress eller oro. jag älskar detta ställe! har ni nått sånt fridfullt ställe?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0