Spännande dag på många sätt!


Spännande för att jag har varit utan behandling och medicin i två år nu och jag mår bra! Efter 7 år med sjukhusbesök, sprutor och medicin man mår bajs av till ett liv utan en massa måsten och jag mår prima ballerina!
Idag ska jag ringa min läkare och säga hur pigg och glad jag är och sen kanske samtala lite om en efterkontroll. Vi bestämde oss för att när det gått ett tag och om jag mådde bra så skulle vi göra en titthåls-operation för att se om det ser bra ut, men det hade sina nackdelar. Jag tänker nog föreslå att avstå och gå vidare utan och se hur långt jag kommer mig! jag trodde aldrig någonsin att jag kunde slippa undan sprutorna så även om det bara går några månader till så är jag ändå nöjd, konstigt men sant. Fast skulle jag bli dålig igen så sätter det många käppar i hjulet, det ska vi också prata om idag! känns bra att bolla :)

Sen känns det spännande för att det är min andra dag på praktiken och jag trivs redan super bra! Alla är jätte trevliga och brukaren jag är hos passar mig utmärkt! :) Hoppas det får fortsätta att kännas så!

man har mkt att uppskatta här i livet! tex, min älskade sambo! Tänk att man kan känna sig så säker i en relation, trodde nog inte att jag skulle få uppleva det. men det är väll som det sägs, när man träffar den rätta då vet man!

ha en trevlig dag mina vänner! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0