Idag önskar jag mycket.


Bland annat att jag kunde få vinna lite pengar! Tänk vad lättare allt kunde vara, och då menar jag inte att pengar är det viktigaste, men ack så nödvändig. Förr tänkte jag på drömmar när jag tänkte pengar, nu handlar det mer om stress vid tanke på pengar. jätte tråkigt.


och på tal om pengar, ska på banken idag och börja pension spara lite mer , så jag kanske kan uppnå lite drömmar lite senare i livet :)

jag hoppas på en fin kväll och en bra helg. jag är ledig, men skola upp över öronen ... tur man är barnledig så man kan passa på att plugga på dagarna när sockret ändå jobbar.

dags att förbereda sig för etik och moral...
trevlig helg mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0