Underbar helg.


Lördag morgon , första morgonen på väldigt länge som jag fick ligga och dra mig med mitt socker. Underbart!
Finns inget bättre än att vakna och se henne ligga och sova sött. så där så man inte kan låta bli att pussa på henne, även om det innebär att hon kanske vaknar... :) sötnos. Barnen tyckte vi låg länge (åtta är länge i deras värld) :P
så vi gjorde frukost och efter frukosten så drog barnen upp på våningen och lekte. Jag och erica tittade på varandra och flinade som några fjortisar.... tog fram ringarna och förlovade oss :) Under våran utlandssemester så bestämde vi oss för att förlova oss när vi kom hem. och igår var den stora dagen. dagen var underbar! vi var på två kalas. barnens kusin evelina och min kusin marcus. sen åt vi middag och drog på smask (bara jag och erica) Ericas mamma may och stefan var snälla som vanligt och var hemma med barnen. Det var inget vi hade planerat , jag vann biljetterna på jobbet under fredagen :) kändes okej när barnen ändå skulle sova. annars är vi VÄLDIGT mån om att vara med barnen den tid vi har dom. ta vara på den. idag fick vi sova lite längre. åty frukost. drog till min moster. handlade lite på coop. och sen iväg till may och sfetan där vi stannade i nån timma. gunnar , anna och ante var också där. Det är alltid väldigt trevligt hos dom. jag gillar ericas familj.

sen drog vi hem och lagade fin middag (även om den inte blev riktigt lika god som vanligt... det stör mig :P vill alltid lyckas till hundra procent.) sen skulle jag vila , jag var verkligen aptrött.... å somnade i 3 timmar , INTE OKEJ. trodde älsklingen skulle väcka mig en icket.  sen har vi ätit ost och kex, lite öl korv och chips. myst i soffan. nu är det dags för dusch och sova. erica börjar 6 i morrn, stackars söta.

ah.. eg det jag ville blogga om var ju att ringen sitter på fingret nu :) det känns verkligen rätt och jag är världens lyckligaste. jag älskar dig erica!

och tusen tusen tack för alla sms och samtal och inlägg på facebook, ni är så söta! :)


Kommentarer
Postat av: sussi

grattis så massor! :D

2009-03-30 @ 06:35:01
Postat av: Erica

Och du vet att jag älskar dig galet mycket! Är otroligt lycklig över vad vi har tillsammans!!!!!

PUSS

2009-03-30 @ 18:26:19
Postat av: Fanny

2009-03-31 @ 02:34:43
URL: http://fannyspjuth.blogg.se/
Postat av: Fanny

Men shit, grattis till förlovningen :) Gud vad roligt! Jo, tack detsamma. Det är kul att se att du/ni har det bra också! Jo, fick ju tillbaka en del av sas, även om jag skulle ha velat he lite mer. Men det hade ju kunnat vara värre, huhu :) Hela incidenten var ju rätt rolig i sig i alla fall :) Kram! /Fanny

2009-03-31 @ 02:40:41
URL: http://fannyspjuth.blogg.se/
Postat av: Mirry

Så snygg blogg du har!



Anmäl den gärna till Veckans Blogg :)

2009-04-04 @ 09:08:19
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: Tina

Men Gudarns:) GRATTIS mina små turteduvor:) Önskar er all lycka:) Många kramar

2009-04-04 @ 20:37:15
URL: http://tinalind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0