Kärlek eller inte.

Jag tror det är väldigt många som tror att kärlek betyder lycka. lyckligtvis så betyder kärlek lycka för mig men inte för alla.
Endel tror att de ska bli världens lyckligaste bara för att man har en vid sin sida. folk förknippar lycka med trygghet. självklart kan man känna lycka över att man har trygghet.
Jag har turen att få känna båda två, och inte bara lite! Jag är otroligt lycklig i mitt förhållande , så lycklig har ingen fått mig. Erica är väldigt speciell. Hon uppskattar mig och min kärlek så himla mycket, och jag älskar att ge henne det. Hon är värd alla komplimanger i världen. visst är det fint att ge komplimanger till någon som verkligen lyssnar och tar sig till? och inte tar det som en vardaglig sak och säger detsamma av en reflex. Vissa människor säger att de bara talar om när det älskar någon ibland så det inte blir en vanesak och nånting som man tar för givet. men kan man verkligen säga det för mycket? vi säger det minst 10 gånger per dag och varje gång kommer en varm skjölning i kroppen av lyckorus. jag menar det precis lika mycket den 10:e gången. Det för mig är kärlek.

Idag när jag kammade julias hår så sa hon "jag tycker att du och mamma är dom bästa i världen"
Och när jag skulle lämna ida på dagis så skulle jag lämna idas ryggsäck inne (eftersom dom var ute och lekte) och ida trodde jag skulle fara hem utan att ge en kram... vilket ledde till att ida skrek Teeeeees och sprang efter mig och sa att jag hade glömt att krama henne.
Igår sa Oliver till erica i bilen att han tyckte om mig.

Alla dom sakerna är också kärlek och trygghet.
Svårt att förklara i ord hur mycket det betyder, men för mig betyder det allt.

Ta vara på det fina ni har hemma!


Kommentarer
Postat av: Tezsa

Åh vad fint du skriver gumman!!!

Jag håller med dig till tusen, blir verkligen aldrig less att höra att du älskar mig. Jag tröttnar heller aldrig på att berätta för dej hur mycket jag älskar dig och hur speciell du är!

Jag är lyckligt lottad som har dej vid min sida. Du ger mig så mycket på alla sätt!

2009-03-23 @ 20:18:52
Postat av: Erika Edin

Nu känner jag inte dig, men jag känner Erica - och jag får tårar i ögonen varje gång jag tänker på vilken underbar människa du verkar vara och att ni hittat varandra! :D Hon är verkligen värd att vara lycklig på alla sätt och vis!



Ta hand om varandra!



många kramar

2009-03-24 @ 22:13:01
URL: http://erikasharmoni.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hahaha! You thief!! hihi

Dock var de sa att jag var skyldig Maria en juice och darfor lamnade jag den, men jag tror hon har glomt det:D haha

2009-03-25 @ 17:43:40
Postat av: Anonym

Hahaha! You thief!! hihi

Dock var de sa att jag var skyldig Maria en juice och darfor lamnade jag den, men jag tror hon har glomt det:D haha

2009-03-25 @ 17:43:46
Postat av: farfar

Farfar testar...... din pappa övervakar....

2009-03-27 @ 20:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0